Pages

Wednesday, October 5, 2016

prefinal

6/10/16
12.30am

ada 3 minggu lagi nk exam, rasa xkuat je nk baca semua information dalam buku ni siap google2 macam mana cara nak hafal cepat tapi memang beitulah ,klu x hafal , tak ulang , bukan boleh ingat. /nak tak nak kena work hard stdy smart.biasa dah 4 minggu sebelum exam meracau sorang sorang cari style study, 3 minggu gelabah sikit sebab slow lagi, tanya orang tu tanya orang ni, 2 minggu lagi gelabah mulala hafal2 tulis2 sebut2 semua benda , masa ni fragile siapa ganggu memang pantang betul tak boleh terima gangguan masa ni. seminggu lagi hahaha selamatlah mimpi ngeri tido tak lena mandi tak basah makan pon baca buku masa ni baru sedar betapa nikmat masa lapang itu begitu berharga . emm cakap sekarang pon xguna. ada lai 3 minggu jadi usahalah betul2 imah, nak capai ilmu bukan mudah ,tapi benda tak mudah lah yang jadikan kita orrang yang hebat satu hari nanti.


dalam kepala dah terbayang bayang malaysia tercinta,. keluarrga tercinta , orang tersayang eh?.hahha exam je nak gatal terus .. tapi seriuslah anamtomy aku lupa dah semuaa,. nak menagis rasa sebab time consuming sangat bila masuk part anatomy organ2 , ye lah aku dah lama tinggal plus sikap pemalas nak tgk buku atlas menyebabkan aku jadi mcm ni ..sedarlah diri imah T_T, menangis sorang2 lah jawabnya.

tapi2 , aku dah susun strategi dan aku harap strategi kali ni works well lah..tahun ni aku macam positif lebih untuk dapat yang indah2 despite of aku tahu banyak dosa buat tahun ni, tapi aku harap sangat janganlah sebab dosa2 aku Allah hijabkan doa aku, ibarrat jiwa mati kalau Allah dah tak pnadang x dengar doa kita ni.

okaylah.. sambung baca thyroiddddd..


No comments:

Post a Comment